söndag 26 april 2009

I wish I could stop time.


Heej!
Igår var himla bäst! Jag ville bara stanna tiden när vi stod där framför Kevin:D Han var så himla söt mot oss.. Jag fick sjunga i micken, och han kom jättenära Ellie med ansiktet hah. Sen när vi kom fram, singeringen var ute då sa han : Jag blev så lyclkig när jag såg er. shit asso. och så pratade vi lite och sen så sa han att han kom ihåg att det var jag som hade kastat väskan till honom! Det var liksom första gången jag träffade hnm i v-by och han kommer ihåg det?<3 Då blev jag glad kan jag säga:P och sen pratade vi lite om malta och så.. Och sen när nästan alla hade gått det var kanske 15 pers kvar så sa Kevin: Vänta alla som är kvar. Sofia har du mobilen? och så ba; Vi måste ta en gruppbild allihopa! och så ställde vi upp framför bilen och det var sååå kul! Han ba; åh vi ser ut som ett fotbollslag! KEvin United! och jag skrattade så jag höll på att kissa på mej. Sen när han skulle åka så pussade han mot oss och jag var så himla lycklig<3
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar