söndag 5 april 2009

Glada vibbar

Hallå vart tog det fina vädret vägen? Igår var det ju strålande sol, idag regn USCH!
hatar verkligen regn.

Igår var jag hemma hos gustav, med sara och det var så himla mys! så skönt att träffa henne. och jag vet en sak som inte sara vet MOHAHAH!! Som jag är fettglad för det kommer bli såå bra! och på tisdag ska jag träffa sara och anna vi ska väl gå på bio eller nåt jag vet inte ;)<3 Och min söta lilla granne som fyller 8 i maj älskar Kevin och önskar sej hans skiva i födelsedagpresent, och då kom jag på en briljanta idén att jag ska be Kevin singera skivan till henne :D Haha hon kommer typ skrika :P
Och det blir kanske NY i sommar :D Mamma ba; ååh jag vill åka till New York! jag ba: men då gör vi det! Och då sa hon kanske det, vi måste bara hitta ett bra datum. WIIIIEEEEEEEE. Trallalalalaaaaaa.
Ska snart åka åka shoppa med mamma. Skor tror jag.
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar