söndag 5 april 2009

Solsting och funderingar


Har presis vart ute i solen och solat lite! kändes verkligen som sommar så himla skönt :D

När jag låg där ute så tänkte jag på USA. Och om mamma och pappa hade haft kvar sitt stora
hus där. Hur hade allt vart då? då hade jag nog inte bott där men vi hade åkt dit på alla lov och så tror jag.
Gud vad härligt det skulle va. Men jag frågade mamma för ett tag sen: Kan inte vi skaffa en tomt i USA nu när vi har råd?
Mamma ba: jo kanske det.. :O åh gud vilken dröm! Men jag ska iaf flytta dit och plugga där när jag blir 17. ska gå
på musikalskola där.. Min dröm. I LA. tror att mamma och pappa typ hade tomt i Florida eller North Carolina eller nåt.

Sen har vi ju den där tomheten. som kommer till mej på kvällarna och när jag är ensam. tomhet efter nån som håller om en och kramar en. Det är df jag alltid börjar gråta t.ex när jag kollar på HSM3. När han står där och håller om henne då blir jag så fruktansvärt ledsen för kag tänker alltid: tänk om det där var jag?

Aja så är det.. Nog med ledsamma saker! Inte långt kvar till Kevin nu btw.. myys det kmr bli! imorrn kanske mamma och jag ska gå ch gymma får se om jag har lust.. Ikväll ska jag till Gustav! Sara kommer också det blir kul har inte träffat henne på jättelänge! och så längtar jag så otrooligt mkt efter Malta. alltid när jag är där så känns det så hemma.. Så orättvist att Richard ska åka i sommar men nt jag.. Får tjata på mamma så kan vi åka till London och gå på JB konsert istället hahah.
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar