torsdag 23 april 2009

Youre the reason why love has a name

Heej!
Jag är så stolt eftersom jag har lyckatas behålla den här bloggen i några veckor nu och fortfarande skriver jag :D Haha. idag simmade vi med klassen eller aa inte jag för jag.. ja. Iaf jag trodde att man var tvungen att vara med men sen så sa Vanja att man inte behövde det om man var i mitt tillstånd så då fick jag Johanna och Alice gå på en tvåtimmars promenad istället.. Hahaa vi hade skitroligt när vi gick. Vi skulle liksom först till Vitabergsparken och sen skulle vi gå till Globen och det var supervarmt ocj jättejobbigt men vi tog oss fram! :) Och vi var tvungna att ta bilder vart vi gick så att Sarah skulle se att vi inte fuskade och det var så roligt för på en bild så ser det ut som jag ska ramla och de ser ut som om Johanna är påväg att somna HAHAH det ser jätteroligt ut...:P Mamma har äntligen gått med på att låta mej måla en JB logga på väggen i nya rummet så vi ska åka och handla färg strax.. Imorrn är det fredag och det är så himla skönt!
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar