lördag 4 april 2009

Youre my world

Hellu!
Gjorde en blogg idah hade lite tråkigt.. Gjorde mest en för att få skriva av mej lite om mina tankar och drömmar och sånt.. ingen kommer ju läsa men lite kul iaf :) Och nu undrar ni säkert varför just youre my world? Jo, det ska jag förklara. Det är liksom så att det finns en låt som heter så och texten är precis som mina tankar. Så där har ni det. tänker förstås inte lägga ut alla min tankar här men några kan jag ju dela med mej av :) nu är det så att jag e ju väldigt dålig på att blogga så vad ska jag skriva om? Hmm..
Börjar med min dag : Idag har jag sovit ätit frulle och sen bara degat i soffan! Det är väl tillåtet nu när det är påsklov? haha. Får äta godis igen nu också det är ju jättehärligt!<3Btw kanske ska berätta lite om mej själv? Jag är en tjej på 13 som bor i sthlm. Älskar att lyssna på musik och vara med mina underbara vänner. Älskar Jonas Brothers och Kevin Borg mest av allt. <3 Drömmer om att flytta till US när jag blir äldre. kommer jag göra också.
Nu ska jag se vad min sjuke bror gör, Puss&hej!

1 kommentar:

  1. godag caroline,
    trevligt med blogg:D jag ska läsa jag ska läsa, en läsare har du iaf :D<33

    SvaraRadera