onsdag 15 april 2009

^^

Tjooosan!
Sitter här och äter tårta för det är min käre mors födelsegad idah :D mums. Gick till skolan idag fast jag är förskyld, var tvungen. Hade iaf bara 2 lektioner sen följde jag med Agnes när hon skulle på stan och vi titta lite i affärer. kl tre mötte vi upp Klara vid slussen och så åkte vi till dramaten. Det var ganska coolt att se allt bakom scenen liksom.. Efter fick tova underhålla mej på tele medans jag väntade på min bror som kom och mötte upp mej. Mötte honom och sen åkte vi till G och handlade present till mamma. En jättefin tröja blev det den var dyr men ingen fara bror betalade !;) sen tog v oss hem för att sen åka och handla mat. Bror skjutsade mej på pinnarna bak på cykeln var jätteläskigt hahha.

Och nu såg jag att Ellies bild kom med på Kevins hemsida! HAHAHA jag svimmade när jag såg vad ninath att skrivit att bilden hette: Ellinore och påskägget! det låter så roligt:P Nu ska jag sova faktiskt..
Puss&Hej

1 kommentar: