fredag 10 april 2009

Kevin Borg, världens underbaraste människa.

Jaa jag vet inte vad jag ska säga.. Det här var så gryymt härligt mysigt och gud vet allt!Kevin det finns inte ord att beskriva hur du påverkar mej. Jag kan inte uttrycka mej såhärpå datorn men allt han gjorde mot oss på den här kryssningen det är helt obeskrivligt.Jag säger bara att han lyfte upp Tova i luften och kollade in oss i ögonen skitmkt och sjöng. Sen gjorde han massa andra saker mot oss men skulle jag skriva ner det här så skulle det bli femhundra sidor långt. så om nån vill veta kan vi ta det på msn!
Men Kevin du är obeskrivlig. Du är min livskraft du får mej att orka just nu. Du har förändrat mitt liv och många andras också tror jag. Tack för att du är du. Tack för att du vill sprida glädje. JAG ÄLSKAR DEJ Kevin Borg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar