tisdag 14 april 2009


Kevin Borg är verkligen världens finaste människa. Jag vet inte hur jag ska beskriva honom. Hans röst är så sjukt underbar. Alltid när jag lyssnar på honom så blir jag lugn i hela kroppen och jag känner mej glad. Han har verkligen förändrat mitt liv totalt. Tänk att jag har sån tur att jag har en sån underbar människa som gör mej glad och lycklig. Inget kan bräcka dom gångerna jag har stått bredvid honom,kramat honom och han har sagt alla fina saker till mej. Dom gånger han sjungt till mej. Inget kan slå dom! Och den 9 och 10 var verkligen helt fucking underbart. Allt han sa till oss, hans leende när vi kom in i resturangen och han fick syn på oss. samma leende som han ger oss när vi står i publiken och han sjunger till oss. Jag kommer aldrig aldrig glömma det. Han är en stor del av mitt liv. Och han kommer alltid att vara. Att bara kolla honom i ögonen gör mej så jävla lycklig. Och när jag står där bredvid honom, då i några sekunder glämmer jag allt annat. allt skit försvinner för då är jag med världens underbaraste människa.

Kevin Borg. Det är namnet på en otrolig människa som har påverkat hela sverige skulle jag tro.

Jag vill tacka dej Kevin. Tack,tack,tack,tack! Tack för att du är du och för att du finns här och gör alla glada genom dit leende och din personlighet. Jag älskar dej Kevin Borg. Du lyser upp min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar