tisdag 7 april 2009

Youre the light that makes my darkness disappear

Hejsan!:)
Inte skrivit på hela dan men har varit sååå busy med allt så har inte hunnit tyvärr men nu är jag här! Sov hos Tova inatt jättemys va det. Jag vaknade kl 8 kanske av att Tovas lillebror var väldigt arg. Han skrek att han inte ville jobba hahaha så söt <3 Fast sen somna jag om men sen typ halv tio så vakna jag och tova av att Ellie ringde och gaarvade i telefonen :P
Vi lyckades gå upp och ta oss till bussen där vi mötte Sara och Anna! Vi flummade lite på donken och lite mer och sen gick vi på bio och såg Marley och jag. Den var superbra fast jättesorglig...

Shoppade ännu mer saker idag också.. Jeansleggings och en väska. Sen gymmade jag med mammsen. Känner mej duktig nu :)

Längtar efter JB så jag vet inte vad jag ska göra.. Så tråkigt att dom inte kommer i sommar..<3
Menmen får väl stå ut.
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar