måndag 4 maj 2009

Can I have this dance?

Heej!
Har inte skrivit på super länge! I apologize.. åhhh GAAAAAH vad jag saknar Filip finaste!<3 I sommar då jävlar! Jag Linn och Filip GAASH:D haha blev lite galen här:P Fast nu är jag sjukt taggad inför nästa helg då det kanske blir en liten utflykt, vart kan jag tyvärr inte avslöja men ni får stå ut! OCh kanske blir det rix också vi får se. Och den 31 maj tralalalalaaaa grönan med bästaste och Kevin <33 Och jag tkr faktiskt att ni som läser borde kommentera lite mer! sitter här och har inge att göra:( Nya favoritlåten dårå är Can I have this dance som är med i HSM 3 :) lyssnar på den hela tiden hahah. Aja nu måst ejag väl ta itu med matteläxorna.. Men jag ska försöka blir bättre på att uppdatera, promise!
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar