söndag 17 maj 2009

There's always gonna be another mountain.

Heej!
Nu har jag inte skrivit på över en vecka tror jah, men det har varit så himla mycket med repetioner och föreställningar så jag har helt enkelt inte hunnit med. Så kan det bli ibland.. Har väl inte hänt så mycket var på fest hos Sanna igår, det var kul Idag blir det väl bara att ta det lugnt, men ikväll hem till kusinerna eftersom min moster fyller år. Och imorrn prao på pappas jobb, han är fotograf och jag tycker det är kul att fota så det ska bli kul! Han har lovat att jag ska få förstora lite bilder som jag ska ha på min vägg så det blir bra:D Kan ingen komma på någon bra kategori so m jag ska ha asså vi har ju outfits men jag vill ha något annat. FÖRSLAG UPPSKTTAS VÄÄLDIGT MYCKET! sen vill jag slänga in ett Heej till Hanna som nu är i Spanien den lyckosten!! Hoppas du har det bra :):)

WIIE Hallsberg nästa helg, så himla mys det är där! Ska bli så roliiish :D
Puss&Hej det var allt från mej! ( hahah klyftigt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar