tisdag 5 maj 2009

Emma-Lee

Shooe!
Rubriken fick heta sådär för att jag har den på hjärnan, går och sjunger på den hela tiden hahha.
Är hemma idag från skolan eftersom jag knappt kan gå. Igår när jag kom hem från träningen så fick jag plötsligt superont vid höften, och det vaart svullet så vi var hos doktorn idag. Så nu ligger jag i sängen, ska nog snart gå ner och hämta men B&J mums:) Repetioner hela veckan nu juh.. Och premiär på fredag :D lite spännande. igår var DN i skolan och tog bilder på pjäserna det är ju lite roligt;)

ååh sommarsommarsommarsommar! Inte långt kvar nu! Sen blir det härligt men Linn och WIIE! och det blir en riktig Kevin sommar iår det känner jag på mej, har redan planerat några datum:) Nu ska jag ta mej ner för trappen!
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar