torsdag 4 juni 2009

SOMMARFEELING

Heej!
Ellie tkt att jag skulle uppdatera bloggen så jag gör det här för hennes skull! <3
Söndagen var typ, bäst? så himla härlig :) Och sen i onsdags så var jag juh och kolla på Alexander, såå himla söt människa han är alltså, mkt sötare än på tv :P Inga lektioner kvar i skolan nu heller SOMMARLOVFEELING.

Är nere för en grej också som jag nog inte vill ta upp här eftersom ja..ja nä jag vill helt enkelt inte lägga upp det här. Imorrn blir det grönan agaain, fast den här gången med typ Alice E, Alice T, Hanna, Miranda, Tova, Agnes,Lillebil,Vanja ohc så några fler jag kommer nt ihåg alla som ska med haha <3 Nu ska jag sitta uppe och vänta på att JB chatten ska börja! Fast den börjar inte förän inatt men iaf hahaha.



Oslagbart <3



Jättefin bild som Therese tog i Onsdags :D <3

1 kommentar:

  1. Hihi tack sötnos :)<3
    berätta för mig på msn..?<3

    SvaraRadera