torsdag 11 juni 2009

Norsk fylla och flumm. låter bra?

AAw linn har fått en hund som heter Nellie, en schäfer(stavning?)! Hon hämtade den idaah <33 Gullgull. Spelade mingolf idag med laget. Klara fick utbrott och sköt ut bollen hela tiden. Inte så bra. Sen hade vi picknik myys, och så stod jag och Linnea och passa o helt plötsligt kommer Marc bakifrån ooch ba tar bollen och springer efter den vi ba jaha! och sen efter ett tag så kommer johan också och attackerar oss HAHA. Sen fick My och jag lite norsk fylla också hahha det var kul, blev lite flummiga och ramlade lite men det gjorde iinge. sen vart vi väääääldigt flummiga och la oss på varann i bilen och bara garvade. HUMOR. aja nu ska jag sova, måste upp 9 imorrn för att se sommarloovsmorgon hahahah som jag ahr längtat! :D<3
juste btw imorrn ska jag ha en mysdag med mamma, först ska vi åka och shoppa, sen ska vi på en såndär sminkurs där dom sminkar en fint och sen får man lite smink också...
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar