torsdag 25 juni 2009

Mysdag

Heej!
Har haft en suuperskön dag idag! Gick till Tova ganska tidigt imorse, redan vid kl. 11. Sen fixade vi lite med brevet till Rob och så ;) Sen åkte vi och baadade i Lövsta, och det var så himla mysigt! Det var faktiskt inte så superkallt i vattnet, men det tyckte Elias tror jag för han ville att jag skulle bära hnm hela tiden haha sööt <3 MEn vi solade och lyssnade på musik och åt jordgubbar. Sen åkte vi hem och jag och mamma gick på bio och såg The Proposal. Den var jättebra! Men mindre bra, att jag böev verkligen extreeeemt kissnödig när det typ var en timme kvar. jag trodde jag skulle sprängas, så när filmen va slut så spraaang jag ut på toa! Men bra var filmen iaf <3 Nu ska jag läsa Om jag kunde drömma på baksidan!
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar