söndag 21 juni 2009

Heej!

Kom hem från landet för några timmar sedan och är super trött nu men ska försöka få ihop ett hyfsat bra inlägg iaf ;) Oj hjälp nu ser jag att filmen jag satte på e textad på danska :S Vänta måste fixa. Så. Nu e det hederlig svenska igen! A justee helgen ja. Kom ut till landet i torsdags fixade lite mötte Linn <3 Mys hade vi. Sen midsommar i fredags. Lite av en besvikelse faktiskt eftersom P inte var i pavven på kvällen. BLÖ. Sen igår åkte min familia hem och jag stannade med Linn ;) Vi hade jättemys, kollade på Bert och åt godis, men sen kom Tobbe och frågade om vi ville följa med tilll fyren med typ Jocke och alla dom. Vi följde med men dom dissa oss tootalt! Vi ba nehee va såna da och så gick vi och satte oss på Liljans brygga och pratade. sååååå skönt! Vi låg där och titta upp i himlen och pratade om alla omöjliga tankar. Himla skönt att ha en bästavän som verkligen försåtr och delar samma tankar. Älskar dej gmn <3 Men aa och sen e ju jag så otrooligt smidig så jag skulle resa mej upp för att kolla om P kom i båten och boooom så slog jag huvvet i stolpen! HAHA.

Nee nu ska jag krypa upp i soffan med lite cola!
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar