onsdag 22 juli 2009

Nu ska jag skriva av mej. Så om ni inte pallar läsa kan ni skita i det.
Joseph,Nicholas och Kevin. Så heter dom som är andledningen till att jag är där jag är idag. Om jag inte hade upptäckt dom, då vet jag inte vad jag hade gjort. Alla gånger jag garvat åt Joe's sär grejer han gör xD Alla gånger jag gråtit när Nick pratat om sin diabetes. Alla gånger jag har skrattat åt Kevins SOS dans. Dom har gett mej så himla mycket glädje. Det här året har varit det absolut jobbigaste. Men dom har hjälpt mej. Dom har funnits där, fast alltså långt borta om ni fattar vad jag menar. Varenda gång jag ser en video med dom så får jag svårt att andas. Det är skitkonstigt men det blir så. Ibland börjar tårarna rinna som idag när jag kollade på klippet där Joe sjunger i gotta find you och håller om ett fan. han verkligen håller om henne sådär beskyddande. Då kunde jag inte stoppa tårarna. Och nu är det inte ens säkert att dom kommer den 30. Men om dom gör det. Då kommer det va den lyckligaste dagen i mitt liv.



Älsklings Nick <3




Kevin beb <3




Finaste bilden på Joe <3

1 kommentar: