torsdag 2 juli 2009

Hej alla sötnosar där ute!
Tänkte slänga in ett inlägg eftersom jag drar till Gotland med Sara imorrn! Så mys vi kommer ha, åh längtar <3
tänkte också att jag skulle gratulera min bebis Kevin Jonas som är förlovad med Danielle :) Kom som en chock lxm, men hoppas dom fr det bra iaf <3

Mahah jag ska söka till Julkalendern! Suck on that! Haha de e väl inte så ballt men jag e ganska trött så all blir konstigt. Nej. Oj.

Alltså fett ballt. OM vi får billjetter till Britney då kmr vi få va där på dagen och hjälpa till mes staketet och allt och lxm bakstage FETT NAJS. Fast det är bara OM vi kommer in.. Kanske vi inte ens gör HA. Nä nu är det tack och godnatt!
Hoppas ni får en bra helg och en bra nästa vecka! För nu sticker jag och bara har allmänt roligt :D
Godnatt sötnötar

1 kommentar: